3:e advent

Tiden gör så sjukt fort, det är redan tredje advent liksom, bara en vecka till jul :) det var ju inte längesen man tände första adventsljuset känns det som. Men det är ändå skönta att tiden går snabbt, jag längtar hem, nåt otroligt just nu. Hem och fira jul hos mormor med familj och släkt, då blire massa mys. Förhoppningsvis kan man slappna av och koppla bort allt vad skola och plugg heter. Får väl se hur man lyckas med det eftersom vi börjar med tentan den 10 januari igen :( mindre roligt!

Har varit en lugn dag, mkt plugg och tv. Har kollat på Bonde söker fru nu i två dagar, från början till slut, haha stört egentligen. Har inte tittat på det nån gång innan, så det var lite kul att göra det för en gångs skull. Har iofs irriterat mig mer och mer på grisbonden Fredrik och hans sätt att prata, eller mumla eller vad han gör, haha. Stackaren, det är ju inte lätt att vara med på tv! haha och Anki som är alldeles förälskad i bonden Anders :) haha

Har suttit och kollat runt på massor med bloggar och annat skit på internet nu ett tag, har riktigt tråkigt. Ska förhoppningsvis spela lite wii sen när Fredrik kommer hem igen, om inte klockan blir för mkt. Kanske vore bra att lägga sig innan kl 12 för en gång skull, eftersom jag ska vara i skolan halv 9 imån??!! hur ska detta gå? Tur att jag fått låna Ankis gamla mobil nu så jag kan ställa alarmet iaf (min mobil är ju stendöd av någon konstig anledning som jag inte vet något om.

Hmm!

Kommentarer
Postat av: Anki

vem e inte förälskad i Anders då?haha

2007-12-16 @ 22:55:25
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0