en fredag i Ljungby

Har käkat thaimat och kollat på Idol-finalen i allrummet :) Riktigt mysigt faktiskt! Men hmm, vet inte om jag tyckte att Marie skulle vinna men visst, hon är värd det. Amanda hade oxå varit värd det, men å andra sidan så kommer hon ändå att bli stor som artist, tror jag iaf.

Det är ju fredag i Ljungby och då finns inte mkt att göra än att glo på tv. Alternativt gå ut och supa, men var inte riktigt på humör för det idag, haha. Kan faktiskt hålla med Patrick lite, vafan gör vi i Ljungby egentligen, av alla ställen i Sverige, så är vi i här, i hålan av hålorna typ. Helt otroligt egentligen, haha!

Ne nu blire nog läggdags snart, känner mig rätt seg.

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

finns en anledning till att jag inte är här så ofta på helgerna :P

2007-12-08 @ 12:11:19
Postat av: Peter

Jaha... tror aldrig jag har hört din telefon ringa.. ;) men den är fruktansvärt bra.

2007-12-09 @ 11:19:57
URL: http://flockdjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0