fredag i Ljungby

Sitter och kollar på Bad Company på femman, lite rolig film faktiskt. Har gjort väldigt lite idag, produktiviteten var ju inte på topp direkt, som ni kanske kan förstå eftersom det var bartömning igår. Vet dock inte hur mkt jag bidrog till att dricka upp saften, men men.

Var ute och gick en kort promenad med My förut, frisk luft kan man behöva om man suttit inne hela dagen, mest konstiga promenaden jag gått tror jag, haha. Hoppade runt och lekete följa john, körde bil gjorde vi oxå, la i femman och sprang iväg, haha. Det var riktigt roligt! =) När vi började närma oss LB igen började vi diskutera informationslogistik och kopplade det till våra liv och framtiden. Bestämde oss för att köpa in ett skräddarsytt system som ska hjälpa oss att ta rätt vägar i livet. Hade massor idéer, det var oxå roligt!

Blir väl rätt tidigt isäng ikväll, hoppas jag, eller rättare sagt, jag skulle nog behöva det.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0