jahopp!

Har precis tittat på ett dubbelavsnitt av Cityakuten, tycker om den serien, vet inte riktigt varför egentligen. Så tråkigt bara att alla serier (kommer inte ihåg hur många det var när jag räknade efter sist) som jag tittar på har säsongsuppehåll nu fram till efter nyår nån gång :( Vad ska jag nu titta på? haha låter som att jag inte har nåt liv alls, men det har jag kanske inte heller, haha stackars mig!

Har typ pluggat hela dagen inför duggan imorgon, vet inte riktigt hur det kommer att gå eftersom detta nu är en dugga och inte en tenta som tidigare. Förhoppningsvis går det bra.

Höjdpunkten idag har varit julkortet från syster yster :) hon behövde bli lite uppdaterad om vad som händer och sker härnere. Både roliga och mindre roliga saker. Saknar henne så mkt just nu, världens hemlängtan har jag.

Snart äre läggdags faktiskt, ska nog försöka komma isäng samma tid som igår, dvs kvart i tolv även om jag inte kunde sova på ett tag, men jag får hoppas att det går bättre ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0