jul jul jul

Åh det är så skönt att vara hemma, som jag har längtat :) däremot var det inte lika trevligt att gå inne i stan och leta julklappar bland allt folk, herregud. Stod flera timmar i kö kändes det som. Skulle ju egentligen gått på Liseberg igår eftersom My skulle komma hit, men hennes bror blev sjuk så det blev inget :( väldigt tråkigt. Fast jag träffade henne iofs i fredags, kändes som att vi varit ifrån varandra ett tag, även om det bara var en dag, haha. Kan ju inte påstå att jag saknar Ljungby heller, usch och fy för den hålan. Kommer ta emot att åka ner igen tror jag.

Nu om en stund ska vi åka upp till mormor för allmänt slappande och imorgon blir det julfirande med släkten. Herregud så längesen det var man träffade dom nu. Ska bli riktigt roligt och mysfaktorn kommer att ligga på topp :)

Kommer nog inte att vara så aktiv med skrivandet under ledigheten.
Men God Jul och Gott nytt år i alla fall :D

Kommentarer
Postat av: Beckis

Gud vilken fin blogg du har!

2007-12-23 @ 16:40:31
URL: http://becccaboo.blogg.se
Postat av: patrick

Haha, klart du längtar ner till ljungby innerst inne ;) lilla ljungby :)

2007-12-25 @ 12:46:07
URL: http://ljungbymage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0