myspys

Sitter här med mitt kaffe och läser nya Elle-tidningen, har tända ljus och go musik. Det är verkligen mysigt i juletider. Kom att tänka på det idag i Växjö när jag skulle shoppa julklappar. Kom på mig själv med att bara stå och titta på massa olika ljusstakar osånt mys, ville ju ha allihopa och ville ge bort allihopa me. Dundermysigt! Tänk om det kunde vara såhär året runt, vilken underbar tillvaro vi hade haft då, håller ni inte med mig?

Gick ju bra hos läkaren oxå, eller ah bra och bra, han var trevlig iaf men ville inte göra något åt mina problem, även om han insåg att det var problem, besvärliga sådana, men han kan ändå inte göra nåt, typ. Nåt babbel om att mina muskler är spända och ömma, käken är typ överansträngd på nåt sätt, börjar fundera på om jag kanske pratar för mkt. Knepigt och mystiskt dedär, med min käke/mun, det tycker läkaren oxå. Som för övrigt hette Göran och var 55+ och hade lena händer. Har alltid tyckt om såna läkare, äldre gubbar med vitt/grått hår och underbart goa mjuka händer. Låter nog lite konstigt när jag tänker på det, men vadå, ingen annan som tycker så?

Gött att nästan vara klar med klapparna iaf, började bli smått stressad faktiskt.

Ikväll äre tv-kväll :D:D det är ju måndag, hallå! Cityakuten och Prison Break. (glömde köpa choklad även om jag tänkte att jag skulle göra det, för det är mysigt tänkte jag, men nu blev det inte så)

Kom att tänka på att jag varit väldigt ensam idag, nästan inte pratat med någon och verkligen inte träffat eller umgåtts med någon heller. Beror visserligen på att jag åkte till Växjö på egen hand och spenderade halva dagen där. Och eftersom jag är den enda som tittar på tv på måndagar blir jag förmodligen själv ikväll me. Fast jag känner mig ganska nöjd med dagen för det, kan vara skönt att bara vara för sig själv ibland, faktiskt!

image7

Oj, det blev lite mkt text tror jag

Kommentarer
Postat av: patrick

Okej, nu börjar jag bli rädd för dig ;).

2007-12-10 @ 21:49:47
URL: http://ljungbymage.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: men neeeej, åh jag vill se nu :( va ledsen jag blev!

2007-12-11 @ 11:25:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: mmmmmmmmmmmmy

Men för fan Emma! uppdatera bloggen, jag vet ju så lite om din vardag! ;)

2007-12-14 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0