Sååå bra!

Greys Anatomy är SÅ BRA!!! Ni som inte tittar på det missar verkligen nåt, ohh herre. Skönaste kommentaren av Izzie till George: Jag är ledsen, jag orkade bara raka ett ben! (hon hade stått i operation i 6 timmar, så hon hade ont i kroppen, och rakade därför bara ett ben) Kan förstå henne faktiskt, men det kan ju inte vara okej att göra så, eller?!
haha, sjukt roligt iaf, oj vad vi skrattade :D Förresten Karev är riktigt dum ibland, klantar alltid till sig, meredith's syrra liksom?!?!

Nu är jag pigg och glad tror jag, visste att greys skulle hjälpa. Bara halsen som gör ont fortfarande :(
 

Nu är det snart läggdags, ska ju upp tidigt imån till IKEA. Sov gött!!

Måste lägga upp en bild på våra kära vänner oxå, genier är dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0