Back in Ljungby

Jo, efter en trevlig men blåsig och regnig körning från Göteborg är jag tillbaka i mitt hem, eller mitt andra hem, eller vad man nu ska kalla det. Tillfälliga hem kanske, eller 3-årshemmet eller va, skitsamma. Känns bra iaf, kanske inte avslappnande men ändå avslappnande, på något mysko sätt.

Det har varit en lugn och bra helg (om man bortser från vissa trubbel som uppstod)
Var på trialtävling i lördags, träffade pappsen och brorsan, himla trevligt! Förutom att det var lite blött och lerigt och en viss person som i all hastighet skulle lera ner mig, mindre trevligt! Men det gjorde kanske inte så mycket, jag hade roligt ändå och dessutom är ju kåsjötrialen alltid lerig. Mamma sprang runt och lekte fotograf oxå, vilket hon faktiskt är ganska bra på. Vill ni se trialbilderna finns dom på www.vilomedia.net/kasjotrial2007. Allt från småttingar till gubbar, dock inga kärringar. (Förresten det kanske inte är så intressant för er?) haha!

Nu ska jag sova, ska ju trots allt upp halv 9 imån, hehe.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0