blä för fotboll!

Ganska nyss hemkommen från Astradskolan. För en gång skull går jag dit för att spela volleyboll, wiie tänkte jag, men oj vad det inte blev wiie när man väl kom dit :( Spelade fotboll istället eftersom vi inte hade någon boll, hur svårt kunde det vara att åka och hämta eller nåt?! Beslutade mig för att inte vara med alls, usch så tråkigt. Nån sa att det blir volleyboll nästa veckan, vågar man gå dit då kanske? Ne, jag hade hellre haft vattenkrig, blev ganska sugen när vattenflaskan jag höll läckte, haha! Pierre fick vatten på sig, men han ville ju inte ge tillbaka. Hade kunnat bli roligt annars :D kan ta det en annan gång kanske? förresten jag kan ju ge det som förslag till aktivitetskommittén, bra idé emma!

Ikväll blire Greys framför tv:n. Sen blire film antagligen :) Myspys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0