Blä för helg

Blä (ett av mina favortiord för övrigt, tillsammans med usch, fy och ojoj, finns det fler kanske?)
Vill inte riktigt att det ska vara helg för jag vet vad som väntar, mängder med plugg som bara måste bli färdigt :/
Fast positivt är iaf att jag tagit hem Grey's Anatomy-avsnitten från fjärde säsongen, inte ska vi behöva vänta flera månader heller!
Kollade på första avsnittet igår och kollar gärna på fler idag :) Egentligen skulle jag vilja bädda ner mig i sängen igen och kolla precis nu, men jag får nog vara så snäll att vänta på My och Anki. Det är gött att vara ledig idag!

Det var ju torsdagspuben igår, det fanns glögg och fulla settare och en kanske något full emma fanns det oxå, även om det försvann ganska snabbt :S haha ojoj det är inte lätt asså. Men det var i alla fall roligt och väldigt trevligt igår och efterfest med gott vin blev det me :) Tyckte att mina flickor var tråkiga som gick hem bara, lämnade mig själv, eller ah...jag insåg ganska snabbt att jag faktiskt inte var själv, lucky me!

Ne nu tror jag bestämt att jag kan behöva dagens andra kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Karin

lilla Emma förvillade sig nånstans på efterfesten.... ;)

2007-11-30 @ 14:53:03
URL: http://levasomkarin.blogspot.com
Postat av: pomperipossa

jag tror bestämt att emma sov varmt natten mellan torsdag-fredag...ojojoj

2007-11-30 @ 17:20:07
Postat av: Anki

Du får nog allt vänta på oss två;-)
Tycker om dig gullet!

2007-11-30 @ 17:53:30
URL: http://sauda.blogg.se
Postat av: Anonym

haha emma, är dem inte snälla mot dig i kommentarerna? ;)

2007-11-30 @ 17:58:24
URL: http://mymymyyy.blogg.se
Postat av: emma

haha, förstår inte riktigt vad dom syftar på ;)

2007-11-30 @ 18:07:00
URL: http://emmos.blogg.se
Postat av: My

Oh! I bet you do ;)

2007-11-30 @ 23:39:53
Postat av: pomperipossa

efter torsdagens bravur behöver inte emma träna på lång tid...tills nästa torsdag kanske ;)

2007-12-01 @ 17:42:06
Postat av: Mamma

Ehhh......vad säger man som mamma om detta?

2008-01-11 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0