fredag

Jaha då var det fredag igen, tiden går för snabbt! Igår var det värsta filmkvällen på LB, jättemkt folk. Trodde ju först att vi inte skulle bli så många, men alla ville visst kolla på film. Och självklart får man höra ännu en gång hur klena vi ettor är och bla bla bla (allt vad var det ni sa Karin, Wigmo och Mattias) Men jag o My gick iaf till puben! Sådeså!

Ikväll ska jag vara fylletaxi åt fyllefolket som ska till Växjö. Får väl se hur trevligt detta blir. Hade egentligen varit trevligare att sitta hemma med trevligt sällskap och mysa framför en go film. Men så blir det inte ikväll. En annan kväll kanske.
Killar, ni ska veta att jag gör er värsta tjänsten nu, och jag räknar med att ni ställer upp för mig nästa gång! (in my dreams eller vadå?) haha

Imån kommer pappsen o brorsan, ska bli mkt trevligt! Hoppas att vi inte kommer hem alltför sent inatt bara!

Ha en trevligt kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0