hemma hos mammsen

Känns bra att vara hemma hos mammsen en sväng.  Kolla så att allt står rätt till, inga större förändringar eller nåt :)
Imorgon ska jag klippa av mig håret, lite av det iaf. Återstår att se hur resultatet blir, kanske inte passar i det alls. Då är det illa, då kommer jag aldrig våga gå till frissan igen och göra nåt med mitt hår. Mitt hår är dyrbart, inget som man bara klipper av hur som helst. Jag är väldigt feg när det gäller mitt hår, kan ju inte säga att jag vågar prova alla olika frisyrer och färger. Måste vara säker att det blir bra först, att det passar. Nu ska jag göra något vågat, har bestämt mig att jag ska våga denhär gången. Tack My för att du pushar mig att göra detta! Hoppas hallowenpuben blir skoj och skrämmig. Ta det lugnt med lapdancen bara!, haha, om det nu blir nån :P

Take it cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0