Jaha

Hmm, suttit och lyssnat på tidigare studenter idag och deras jobb. Ganska intressant faktiskt. Lite jobbigt bara att dom har svårt att hålla tiderna :S men men det är sånt som händer. Igår kväll blev det film med ett par "hammarbarn" som Sandra uttryckte det idag :P haha (förlåt). Kollade på Hunted, lite mkt blod för min o Mys del tror jag. Men i övrigt väldigt hög mysfaktor på den filmen, eller inte, haha!

Snart är det Grey's Anatomy :D :D tänk va bra det är att veckorna går fort ibland! eller hur?

Just nu vill jag inte att det ska komma en morgondag, jag vet vad som väntar, metodik = fet uppgift = jag kommer inte att ha något liv närmaste dagarna. Är sugen på utgång till helgen?! nån mer som är på?


Hare najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0