jobbiga dagar

Fy så tråkiga och anstängande dagar det har varit denna vecka, börjat 8 och gått till långt in på eftermiddagarna, BLÄ säger vi då! För mycket att ha timvis med föreläsningar eftersom man slutar lyssna efter hälften, kanske bara är så för mig? Blir så trött av att bara sitta ju. Det ända vi gör om dagarna är att gå upp, gå till skollan, soffa, föreläsning, soffa, föreläsning, lunch, föreläsning, soffa, labb, sen hem o sova typ. Det är verkligen så?!

Men ikväll vill jag nog göra nåt, vet inte riktigt vad bara. Film kanske, eller puben en sväng kanske? eller plugga (fast det skulle aldrig hända ändå, även om det skulle behövas) Håller just nu på att göra ett litet experiment i ugnen, undra om detta kan bli gott. Kassler med svampsås o mitt älskade goda ris till?

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Peter

Så du gillar anna, kul :)kassler med svamp lät gott, hur blev resultatet? klart du ska ner till puben en sväng, jag jobbar ju :)

2007-11-15 @ 19:57:50
URL: http://flockdjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0