klantarsle

Usch det var det värsta! Höll på att laga mat, skulle skära soltorkade tomater (som inte legat i olja så dom är ju ganska hårda) Självklart skär jag mig i tummen :S ganska mycket oxå, började blöda i mängder (okej kanske lite överdrivet men det blödde ändå så att det började rinna, kom på skärbrädan oxå, blä :S) Först tänkte jag ringa mamma och fråga vad jag skulle göra, men kom på att hon inte skulle kunna plåstra om mig på avstånd (smart tänkt!) Så jag ringde i all hastighet Anki som hade plåster, sprang upp till henne och sen ner igen, hade ju mat på spisen.
Nu dunkar det i tummen, gör ont. Det värsta var ju att jag knappt reagerade först, och jag såg verkligen hur kniven skar rakt in i tummen, jätteäckligt!!! Fy fy fy!




Ska gå te "stan" sen (typ 50 meter, om det ens är så långt, haha) ska kolla fingerstorlek så pappa kan förminska ringen jag fick :) undra hur man mäter fingrar :s aldrig gjort det, haha. Upplevelse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0