måndag igen

Ny vecka och nya möjligheter. Så ska jag försöka se på dagarna, ta vara på tiden och inte slösa den som jag gjort i helgen. Fast det har ändå varit en lugn (om man bortser på lördagen) och bra helg, men det kunde ju ingått mer plugg, det vet vi alla.

Gjorde metodiksaken i skolan idag, SPSS-skit! Förstår ju inte vad man gör, och definitift inte varför man gör som man gör :S Göran Svensson, du får allt ta o förklara dedär en gång till, vi förstårinte! Och vi vill förstå! Uppgifterna var inte lätta utan riktigt svåra. Har ingen aning om vi gjort rätt eller fel ju :S

Nu ska det bli lite mer läsande innan Cityakuten och Prison Break :) (för en gång skull har jag faktiskt köpt lite choklad som jag tänkte proppa i mig framför tv:n sen, idag är en sån dag då jag behöver det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0