misslyckad dag!

Haha ojoj emma! Gick upp tidigt imorse, 9, ööh!! Var i skolan vid halv 11 typ och skulle plugga hela dagen tänkte jag. Satte mig till och med i ett eget rum för att inte frestas att prata med andra. Men tydligen så hjälpte inte detta. Kunde lika gärna suttit hemma tror jag. Drack alldeles för mkt kaffe oxå så jag lär ju inte kunna sova ikväll :S Plugget gick inte alls så bra som jag trodde. Hade absolut ingen motivation till att läsa eller skriva trots att jag var pigg och glad. Visst, jag fick väl läst litegran men kommer knappt ihåg vad det var jag läste om :S Trots detta så har det nog ändå varit en bra och trevlig dag i skolan!
Nu är jag hemma och har precis dämpat min hunger med mat. Håller på att tvätta oxå, handdukar och sängkläder. Tror att jag besämt ska göra ett försök till produktivitet igen genom att skriva memot. Kanske ska preppa mig med lite glass? Hmm, fast då behöver jag ju kaffe oxå, och jag kan bara inte dricka mer kaffe idag.

Ikväll är det tv som gäller :D kära cityakuten och prison break! kanske kan få sällskap, någon?


Kommentarer
Postat av: D.N

ämmmmmmmmmaaah

2007-11-26 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0