tisdag

Tyckte att första föreläsningen i metodiken idag gick väldigt bra. Joakim kan verkligen sin sak och förmedlar kunskapen på ett bra sätt, mkt lärorikt. Jag funderar på om detta kommer att bli en svår eller lätt kurs?! Så svårt att veta det, men det blir mycket läsande iaf.

Ska snart gå och handla mat, kylskåpet är tomt, bokstavligt talat, haha. Hade ju inte ens mjölk till kaffet imorse :(
Det blir andra gången jag går till ica idag, som vanligt typ. Bara för att My och Anki tvingade med mig när dom skulle handla förut, men då hade inte jag hunnit kolla på vad jag skulle handla än. Jag är ju lite av en tönt som har en vana att göra matlistor, om nu det är töntigt vill säga. Smart enligt mig själv!

I övrigt blir det en slapp dag. Får väl ta mig i kragen lite senare och läsa logistiken till imorgon oxå, vore kanske smart. Ska kolla lite på min nya tv oxå :D

På torsdag fyller jag år :D:D finally. Inte roligt att fylla så sent, vilka fördelar finns med det liksom? Jag kan inte komma på några! Tråkigt bara att jag fyller ett mellanår, eller vad man nu ska kalla 19, sista året som tonåring kanske? haha!

Fyy, jag har torra läppar idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0