torsdagspuben!

Wiie puben!!!!!!!!! eller inte riktigt så roligt kanske. Jag, Anki o Eric som ska stå ikväll. Ska jag vara ärlig har jag ingen lust alls ikväll, blä. Kände redan när jag vaknade imorse att jag var lättirriterad, hatar såna dagar. Tur att man är själv på morgonen, annars hade det kunnat gå illa, haha, morgonhumöret är inte alltid på topp! Men det blev faktiskt inte så många sura miner, höll humöret uppe ändå :) Men ikväll skulle jag hellre vilja bädda ner mig i sängen och kolla på en film :) Men man kan ju inte alltid få som man vill. Hoppas det blir lugnt iaf, inte för mkt folk, lagom blir alldeles utmärkt!

Helgen blir nog väldigt lugn, med en del plugg, tråkigt nog :/ men oxå film o mys.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0