tråkig dag

Lördag och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Hade iofs kunnat göra en hel lista med saker som jag behöver och kanske måste göra. Men det är ju tråkiga saker, som städa, diska, handla och plugga. Men förutom det? Vad ska jag göra, känner mig näst intill hopplös :S Jag ska iofs göra ett försök till träning sen med jenny och linda. Kanske blir lite piggare efter det! Tror jag ska ta och ringa min mamma me, ett par dagar sedan jag pratade med henne nu och jag saknar våra små pratstunder, jag behöver dom. Kan behöva prata av mig me. 

Hmm, vad ska jag hitta på för att göra denna lördag lite roligare? Nåt måste man ju kunna hitta på för att liva upp stämningen lite.

Kommentarer
Postat av: My

Emma kom hem till mig i Kinna!! Jag vill härifrån :( min bror är dum mot mig, riktigt dum!!

2007-11-24 @ 16:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0