Växjö

Joo idag ska jag, sandra, anki o linda till Växjö. Sandra ska nämligen tatuera sig och vi andra tänkte mest kolla i affärer. Kanske skulle kolla på lite julklappar när man ändå har tid. Jag ska försöka hitta ett par varma och goa skor samt lite andra småsaker som kan vara bra att ha, typ en ny mascara, hehe. Det är ju faktiskt nödvändiga saker, för jag ska ju inte slösa mina dyrbara pengar på massa skit, det skulle aldrig hända, hmm (fråga min mamma vad hon har att säga om det, haha) 

Är ju lite smått förkyld igen så jag har köpt menthol-nässpray nu. Den om My hade för ett tag sedan. Har nästan blivit beroende, trots att det gör skiiiitont varje sprut man gör. Känns som om det fräter i näsan, eller hur Linda? haha men den funkar, tror jag, eller jo det gör den, på mig iaf.

Har kommit till insikt med att jag tittar på 5 serier just nu :s hur sjukt är inte det. Fast jag behöver mina serier som fördriver tiden lite, det behövs i lilla Ljungby. Ikväll är det Greys igen och killarna ska ju se på fotboll, som ALLTID när vi vill se på tv:n!!! men vi sätter oss uppe hos Tobbe istället, han har inget val.

Må väl!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0