...

Måste bara säga att jag har sån tur att ha er tjejer! Ni förgyller mina dagar här. Går inte en dag utan att jag skrattar så tårarna smyger sig fram, haha. Har ju träningsvärk i magen varje dag :P Utan er hade jag haft en otroligt hemlängtan dessutom.
Jätteroligt att laga mat oxå, haha. Tre st i mitt lilla kök liksom, snacka om trångt. Alla åt kyckling, fast olika rätter :)

Har varit med My idag, som moraliskt stöd, när hon opererade bort sin "grej" på örat. Inte roligt att göra sånt själv :) Hoppas att "grejen" inte kommer tillbaka iaf, haha. Kul att gå dit en gång till liksom.

Satt på skolan och var otroligt ambitiösa förut oxå. Gick igenom det vi tror kommer på tentan, typ allt! Oh lord, hur ska jag klara detta?? Har ju massor att göra nu i skolan, blä. När tentan när färdig kommer det att vara underbart iaf. Fast sen kommer man på att man har ännu mera plugg framför sig.

Idag är en sån bloggdag, då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva


Kommentarer
Postat av: Anki

vadå smyger?! det sprutar!haha

2007-10-09 @ 19:51:51
Postat av: emma

HAHAHA :D

2007-10-10 @ 18:51:44
URL: http://emmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0