flickor vs pojkar

Har haft föreläsning med Marius idag igen. Tyckte det var roligt och intressant och speciellt labben när vi skulle göra egna handlingsgrafer. Sedan hade vi klassmöte för att ta reda på vad klassen tycker om..ja allt möjligt typ. Lite roligt att det är tjejerna mot killarna när det gäller Jonas Sjöström och Marius. Vi tjejer tycker om hur Marius föreläser osv, men Jonas är ju skitkass! Verkar vara helt oengagerad och luddig. Kan säga att jag inte förstod alls mkt på hans föreläsning förra veckan. Dessutom ska vi skriva memo på en fråga han ställt om något som inte ens tas upp i boken utan något som han drog igenom på vårt "seminarium" :S Killarna tyckte däremot Jonas var bra, hur dom nu kan tycka det?! Men som My sa: "Dom pratar samma språk" Haha :)

Nu har jag precis kommit hem. Ska försöka sätta mig och plugga. Har ju två memon att skriva nu, blir stressad! Men först ska jag diska o städa lite. Ska ringa lite samtal sen. Känner att jag behöver prata av mig med någon som inte bor i Ljungby och som inte vet allt som händer och sker här. Någon som kan muntra upp mig lite, nu när vi har mkt att göra.

Vad som händer till kvällen vet jag inte, tar det som det kommer! Vill bara krypa ihop i sängen o inte göra nånting.

Kommentarer
Postat av: Skatan

Saknar du något?

2007-10-03 @ 00:13:02
URL: http://skatan.bloggis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0