fyyyyy emma

Skärpning! Asså jag måste göra nåt åt mig själv snart!?!! Blir galen! Glömde ju att ringa kåren idag igen, åhhhh jag blir så sur. Kom på det när klockan var halv 5, ringer, men dom har stängt för dagen och är stängt på måndag, så jag får ringa på tisdag. Kommer jag komma ihåg det?! nee antagligen inte. Vad ska jag göra mer än att skriva påminnelse på mobilen och lägga en lapp på köksbordet? Är jag så glömsk, ärligt talat? Börjar ju bli lite rädd.
Kvällen har varit väldigt lugn, promenad, pingis och allmänt deg. Hehe, jag börjar bli riktigt bra på pingis nu, eller kanske bara jag som tycker det? Om man jämför med andra tjejer så är jag bra kanske? Har iofs inte spelat mot nån annan tjej, bara killarna hittills. Måste bara lära mig hur man skruvar bollen. Försökte förut men det gick väl sådär, eller hur Patrick? Får öva lite till.

Imorgon är det Sahara Hotnights :D Ska bli skoj! Tråkigt bara att innan dess måste jag plugga. Måste plugga på söndag oxå, så egentligen borde jag ta det lugnt imån. Men hur ofta händer det liksom? de är ju feeeest! :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0