Göteborg

Ojoj, gårdagen var världens bakisdag :/ hur lyckades jag bli så onykter, på efterfesten dessutom ? Som tur är kommer jag ihåg allt som hände, tror jag :) Får dock be om ursäkt till en viss person, jag tänker inte riktigt när jag är onykter. Skönt att du inte tog illa upp iaf :)

Torsdagspuben var faktiskt trevligt, mkt mer folk än jag trodde det skulle vara. Igår åkte jag ju hem te götet oxå, ska jobba en sista dag på Liseberg. Sen är det över, slipper jag tänka på det mer! Ska bli roligt att träffa lite kompisar oxå o mamma såklart! Ska åka in till stan om en liten stund, jag kan behöva en fika faktiskt, även om det kostar pengar, jag vet. Ska kolla om Mys byxor är färdiga oxå. Annars ska hon ju få pengar tillbaka tycker jag! Men det grejar vi.

Kommer på mig själv med att sitta och fundera på vad som händer i Ljungby, vad har ni för er? Det är lite konstigt dedär, att ha två hem. Fast egentligen har jag ju bara ett, har ju faktiskt flyttat hemifrån, lr?

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller ska jag ta ett bad kanske, det var längesen. Kan behöva koppla av lite efter mammas massage igår. Fyy va stel o svullen  jag var i axlarna, kan knappt röra mig idag. Så jag har smörjt på med smärtstillande, illa. Jag får be nån massera mig ibland, behöver det.

Kommentarer
Postat av: My

vad som händer i Ljungby? Emma, Ljungby står still som vanligt! Fast det är en jätte fin höst dag idag! :) Kanske borde ta en promenad, mm det får jag göra. Ha det!

2007-10-06 @ 13:09:02
URL: http://mymymyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0