hmm

Så skönt att Anki är tillbaka hos oss, har saknat dig gumman :) Det var riktigt tomt utan dig :D

Började fundera på vad jag gjort idag. Kommer inte ihåg vad jag gjort så det kan ju inte vara så värst mycket. Har iofs varit i skolan en stund för att plugga. Engelskan gick väl sådär, trots att jag o My gjort en gloslista  med ord som vi inte kan, haha (ointelligenta? NEJDÅ)  Måste erkänna att engelskan var lite knepig, men det är trots allt för min egen skull jag gör det. Skulle inte tänka mig att Carol Ann kommer kolla om vi gjort uppgifterna eller inte.

Kände mig ganska usel när jag va på skolan oxå :S Linda o Jenny är ju värsta snillena på det vi ska skriva om i memot, SOA o ERP o gud vet vad :S Frågan är om jag någonsin kommer att förstå vad jag läser, känns ju inte så nu. Men jag ska verkligen försöka o jag ska kämpa för att fatta detta, det är ju tvungen om jag ska kunna jobba med såna här saker senare. Men det är ifos ett bra tag tills dess (som tur är).

Nu på eftermiddagen har jag inhandlat lite saker till min lägenhet. Lite mysiga ljus, underlägg, badrumsmatta o chips :D (borde inte äta sånt, JAG VET) Men man får ju ha något att bjuda på om det kommer folk, hehe! Även om hälften redan är uppätet av mig själv o My :/ det är illa!

Känner mig allmänt äcklig just nu. My o jag har kletat in oss med en disktrasa, blä. Luktar ju inte gott iaf, bör nog ta en dusch! Jag skulle ju bara hjälpa henne att diska, hur skulle jag veta att det kunde urarta så?! Vart ju helt blöt efteråt. När jag tänker efter är inte jag o My en jättebra kombination, är galna båda två, och tänk oss då tillsammans, haha! Undra hur trötta vi kommer att vara på varandra efter tre år :)

Imorgon är det föreläsning igen, med Marius :D haha

Kommentarer
Postat av: Anki

Saknade dig me gullet;-P

2007-10-03 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0