jahopp

Hmm, har varit en helt vanlig dag, tråkig dag. Har inte hänt nånting. Hade föreläsning vid 1, segt som f*n. Astrid som alltid vill göra återblick men det ska väl ändå inte behöva ta en timme?! det blir ju jättetajt om tid i slutet och vi får återigen skjuta upp vissa saker till nästa föreläsning, hur ska vi hinna allt innan tentan liksom? Visst, det är jättebra att titta på vad vi gick genom förra föreläsningen, men inte i en timme! ååh jag stör mig jättemkt, blä på henne. I övrigt är hon bra, förklarar så att man förstår osånt. Men hon är ju inge vidare på att planera sin tid, eller så tänker hon inte på det över huvud taget. Har suttit ett par timmar nu och försökt plugga inför engelskatentan. Har gjort alla övningar ett par ggr om och om igen, övat på orden oså. Har försökt skriva första brevet oxå, gick väl sådär. Tror att det blir ganska bra faktiskt, om jag får säga det själv :) Måste försöka memorera det i huvet till på måndag oxå, undra hur detta kommer gå. Funderar på vad jag ska göra ikväll. Det är iofs säsongspremiär på Ugly Betty kl 20 :D haha. Om jag inte har annat för mig så blir det nog tv-tittande ikväll, igen, haha. Ohh cityakuten och prison break var ruskigt bra igår, bra start på säsongen! Det är intressant hur fast man kan bli i en serie, nästan besatt ibland, ganska illa. Men som Karin sa, det blir ju så om man är singel och bor i Ljungby. Med andra ord kommer det bli mycket tv för min del, eller?! haha. Kanske ska skaffa mig en hobby? tycker iofs inte om det ordet så mkt. För mig är det typ som att man inte har nåt liv, har inget annat att göra så man har en hobby att sysselsätta sig med, typ samla frimärken, KUL! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0