jobbdag

Har jobbat idag. Vet inte om det var roligt eller tråkigt. Roligt att träffa jobbarkompisarna, men tråkigt att jobba ändå. Är så himla trött på liseberg just nu. Vet inte om jag har lust att jobba där nästa år, kanske söka till attraktion eller nåt istället. Det är ju skönt att ha ett säkert jobb iofs, om man inte hittar nåt annat.

Har inte blivit mkt plugg i helgen :/ det är inte bra alls. Men jag är färdig med memot iaf, ska skicka in det nu. Vet inte om det är bra eller dåligt. Hm, det är mkt jag inte vet just nu :S

Det ska bli skönt att komma ner till Ljungby igen, dock inte till plugget eller själva hålan. Utan till folket som finns där :)

Måste nämna oxå att jag fått en stor kokbok av mammsen :D och jag vet att den kommer att komma till användning! skitbra ju!


Kommentarer
Postat av: Anki

Vi saknar dig gullet!

2007-10-08 @ 01:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0