kanelbullens dag :)

För en gång skull så har något som jag vill gått vägen! Har ju försökt byta bort min jobbtid 14 oktober eftersom jag har tenta dagen efter. Så jag pratade med Liseberg nu o dom har strykt min tid, underbart! Så jag åker hem nu i helgen istället, Blir en långhelg eftersom vi e lediga på måndag så jag kommer tillbaka till Ljungby då, tråkigt att åka tåg o buss bara :/ men jag har ändå tur att åka bil med KF till Göteborg iaf!
Usch jag måste plugga idag oxå, glömde bort det för en sekund

Fy nu är jag så hungrig att magen kurrar o gör ont :( måste laga mat tror jag. Usch jag måste plugga idag oxå, glömde bort det för en sekund.

Senare ska jag, malin, mårtensson m.fl göra kanelbullar :) Det är trots allt kanelbullens dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0