onsdag

Vilken tråkig onsdag. Finns ingenting att göra. Sov länge sen tog jag världens längsta dusch, riktigt gött! Ringde till tandvården och fick reda på att det blir värsta krångel att fixa så jag får min operation eftersom jag skrivit mig här i Ljungby nu så måste jag höra med kronoberg om dom är villiga att betala för min väldigt lilla operation. Det ska ju bara spolas i käklederna lite, så jag förhoppningsvis kan gapa och äta som vanligt sedan, utan att ha ont.
Fick för mig att jag skulle ut o gå förut oxå, så jag gick till skolan, träffade My, handlade, lagade mat och nu sitter jag här hos My och inte gör nånting. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll heller. Skulle egentligen gå o träna men anki blev sjuk så då försvann lusten. Var lite sugen på volleybollen oxå men det är det ingen annan som är.
Ljungby är hopplöst. Saknar Göteborg. Så skönt att bara gå runt i stan, ta en fika o träffa vännerna. Ska man gå på stan i ljungby tar det typ 2 minuter, förresten var är stan eller centrum? torget antar jag, jippie va roligt.

Nu ska jag,..

...inte göra nånting (förresten hur funkar det? hur gör man ingenting?)

Kommentarer
Postat av: Myyyyyyyyyyyy

hah! enkelt ju, du sitter och kollar på Grey´s med mysiga my ikväll ;)

2007-10-17 @ 20:03:40
URL: http://mymymyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0