pluggdag

Fy vad mkt plugg det har blivit idag :/ och jag bröt precis min nagel oxå :( blä sånt är inte roligt alls.
Jag, anki o my har försökt gå igenom allt inför tentan. Tycker att vi har gort ett bra jobb faktiskt. Har runt 7-8 sidor att plugga in till måndag, lätt som en plätt, eller INTE?! men jag ser nog positivt på denna tentan. Jag menar, det ska bli intressant att ser hur den är upplagd, vad som kommer att frågas på osv. För vi har ju tagit med ganska mycket som vi tror kommer, med andra ord too much.
Diggar fortfarande Ankis sköna kommentar när vi skulle ta en paus förut; ska vi gå och köpa godis, eller ska vi öppna ett fönster? haha, vad tänkte du med där ? :D (ska kanske nämna att vi gick ända till hemköp och köpte godis. På ica har dom inte center i lösgodis, haha, det är ju ett måste!)

Har suttit för mig själv ett tag nu och pluggat. Skrivit engelskapresentationen och nu skriver jag på memot. När man väl kommer igång att skriva går det jättesnabbt. Men jag har inte hunnit komma igång än. Bland annat därför jag tog ett avbrott efter en kvart för att skriva blogg, hehe!

Ikväll är det grey´s anatomy igen :) underbart! Det tråkiga är egentligen att jag redan sett dessa avsnitt och några framåt, hehe. Så jag vet precis vad som händer :D men jag har fått lova att inte avslöja något i förväg, även om det är ganska svårt att hålla igen munnen ibland.

Nee, om jag skulle försöka skriva nu igen. Hm, skulle iofs behöva mat, tror jag. Mina mattider har blivit helt mixed up senaste veckan :S Har inte ätit någon middag/kvällsmat, inte någon riktig iaf. Är inte hungrig ju. Men jag äter en bra frukost och lunch iaf, det är ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0