produktiv dag

Mmm faktiskt. Har varit riktigt produktiv idag, iaf när det gäller plugget. Gick upp tidigt oxå, redan vid 10-halv 11, vaknade dessutom av mig själv! Käkade frukost framför ett avsnitt av Weeds. Har laddat ner första och andra säsongen så har jag nåt att göra när jag inte har nåt att göra :S ööh. Har ju missat så många avsnitt från tv men nu kan jag titta när jag vill! Mkt bättre! Har suttit och pluggat hela dagen förutom en paus då jag och My käkade lunch, mums med pannkakor :) Har skrivit färdigt båda breven plus läst i Gibson. Tråkig bok om jag får säga det själv, men så är det. Har oxå skrivit manus till redovisningen i engelskan på tisdag. Behöver bara övas in så man kan de utantill sen, något jobbigt iofs!

Sahara Hotnights ikväll! Göööörbra!

My råkade ut för ett äckel på efterfesten nyss, blä på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0