sluta ring!

Knäppa tant! Det har hänt typ en gång i veckan senaste månaderna då en tant från ett stockholmsnummer ringer till mig och tror att jag är hennes barnbarn emma :S så varje gång jag svarar blir hon jätteglad för hennes barnbarn är 8 år och borde inte kunna svara i telefonen. Hon ringde för en stund sen och frågade direkt om jag var hos nån Kristina?! och återigen måste jag säga att hon ringt fel nummer, vilket hon gjort typ 20 000 gånger tidigare!!! Nästa gång tänker jag inte svara, kan ju nästan nummret utantill numera, så jag vet att det är hon :S

Ska laga mat nu iaf, blir kycklingwok. Snabbt och enkelt. Det är så tråkigt att bara laga mat till sig själv. Därför gör jag alltid två portioner så har jag mat till nästa dag oxå, eller så kan jag frysa in det. Det är lite knepigt faktiskt att göra mat till en person, tar ju alltid för mycket av något. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0