tillbaka i Ljungby

Nu är jag tillbaka i Ljungby. Åh det var så skönt att träffa My o Anki igen, äntligen kunde jag slappna av på något konstigt sätt. Fast det kan jag ju inte ändå, nu är jag ju tvungen att plugga. På dom två timmarna jag varit här nu så har jag hunnit handla o städa, kul. Jag hade ju massor med disk o städ kvar sen förra torsdagen. Vi bakade ju plus att det satt massa folk här o förfestade, så det vart lite orent.
Såg att Linda från halmstad glömt sin keps här oxå. Får hoppas att hon kommer hit snart igen! För det tycker jag verkligen :)

Oj, nu har jag ätit upp allt godis som jag skulle haft på tåget. Men jag vågade inte äta det då, satt så mkt folk o tittade. Kanske borde göra lite mat, har ju bara ätit frukost idag o ett äpple, förutom godiset då. Får se det som min kvällsmat, nyttigt?! NEJ!! Fy va illa emma, fy skäms! Ta tag i ditt liv nu!

Ne nu måste jag sätta mig o läsa inför imorgon. Annars är jag körd, är jag kanske ändå :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0