vet inte

Vet inte riktigt vad jag gör just nu. Har suttit och gjort engelska i skolan idag. Nu på eftermiddagen har jag suttit och skrivit memo, tar längre tid än man tror faktiskt. Särkilt om man inte har jättekoll på det man ska skriva om, haha. Fast nu känns det iofs bättre, börjar nog förstå det här, lite :) Direkt efter detta memot måste jag börja på nästa memo, KUL liksom :(

Har blivit helt förvirrad när det gäller jobbet oxå. Vill inte åka hem helgen innan tentan o jobba liksom, måste dessutom åka tåg o buss då :( BLÄ kommer bli hyperstressad ju! Får kolla om jag kan lösa detta på något sätt, om allt går som jag vill. Men hur troligt är det ? Undra om nånting någon gång går som jag vill, alltså exakt som jag vill, inte bara lite. Försöker ivrigt komma på några exempel men huvudet känns tomt :S skitsamma

Nu blev jag så trött på skrivandet så jag ska försöka läsa istället, kanske går bättre.


Kommentarer
Postat av: My

Men emmmmma, du får inte lämna oss varje helg! Nu tycker jag att du stannar! Iof så åker jag hem om två veckor ;)

2007-10-03 @ 22:21:40
URL: http://mymymyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0