ingen rubrik

Ska snart åka upp till pappa i Hunnebo, det är ju trial imorn, sm, på Brattön, längesen jag var på trialtävling nu så det ska bli kul, höra det goa brummande ljudet i skogen igen, haha. Ska hälsa på mormor och morfar en sväng med, ska bli trevligt, inte träffats sen jul nu ju. På måndag bär det av neråt igen, till hålan, känns ju sådär faktiskt, back to reality, men så äre. Har varit gött att vara hemma ett tag nu kan jag lova. Får väl se när det blir nästa gång, kanske till och med innan sommarlovet. Ååh jag och mamma var ju och åt på Hard Rock häromdagen, suuuupergod mat verkligen!

Förresten ska jag kanske åka till hultsfred i sommar, inget bestämt ännu, men Caroline ska försöka övertala mig, hehe. Har ju aldrig varit på festival tidigare och studentekonomin är väl inte den bästa just nu heller. Förstår inte riktigt vart pengarna tar vägen ibland, men visst, jag överlever än så länge.

Ha de gött, hej!

Kommentarer
Postat av: My

Jag träffade en tjej i augusti som för ett tag sen sa till mig att festivaler inte var hennes grej, så att ens försöka locka med henne skulle bli en enda pers kände jag. Men nu när förslaget har mottagits av tjejen och hon ändå suger lite på den karamellen antar jag att det bara är att köra på med övertalning?

2008-04-13 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0