hmm

Har varit en ganska seg dag tycker jag, även om det var riktigt gött att bara vara i skolan 2 timmar. Men sen då?!

Imorgon är det sista puben för en tid framöver. Vettefasen när nya puben blir färdig, så vi får helt enkelt klara oss utan. Kanske kan bli lite goa hemmafester för en gång skull?! Björn Rosenström den 23:e oxå! Glöm inte! Det ska bli röj i Ljungby då!


Har suttit och funderat en del idag me, på allt möjligt konstigt som min dröm inatt. Vad är detta, förvånades av mig själv litegran där. Längtar oxå hem till familjen väldigt mycket. Känns väl mer eftersom jag vet med mig att jag snart ska åka hem, men ändå. Vill inte alls vara i Ljungby nu.
Alla hjärtans dag imorgon ju, hur ska vi fira?! Hmmm. Lite tråkigt att man inte har nån att fira med bara, puben får väl trösta, haha! Singellivet i Ljungby är faktiskt inte så tillfredställande kan jag meddela. Eller finns det nån som säger emot mig?! Tur iaf att jag har vänner som jag kan mysa med, haha. Jag och My brukar ju faktiskt vara ganska bra på de. Får ju stötta varandra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0