home sweet home

Är äntligen hemma hos mammsen nu, som jag har längtat! Redan när jag och My började närma oss Göteborg igår vid lunchtid kände jag hur lugnet svepte över mig, så himla GÖTT. Hade en riktigt trevlig dag med underbara My igår som dessutom FYLLER 20 IDAG...!!! haha dom hade hurrat för henne på systemet :D jag vill oxå fylla 20 ju :/ dröjer visserligen ett tag, några månader sådär, typ till november! shit, tänk va nära jag är att kunnat bli en 89:a, haha, inget illa mot dom men 88 är såklart bästa årgången, sån tur jag ändå hade.

Är nästan frisk nu iaf men knarkar fortfarande ipren mot huvudvärken och är svag som attan i kroppen, ansträngande nog att lyfta mjölkpaketet liksom :S haha. Har ju haft nån slags maginfluensa som inte var så trevlig, fyfasen va dåligt jag har mått, helt sjukt, hela tisdagen låg jag i sängen som ett lik, bokstavligt talat. Finns nog ingen som hade velat se mig då, det vet My och Anki iaf. Sån tur att jag har er flickor som kan ta hand om mig =) Nu har jag fått tillbaka färgen i ansiktet så nu ser jag ut som Emma igen, mitt älskade jag (hahha, självgod?....neeejdå, inte alls! :D)

Nej, nu ska jag göra nåt vettig, typ markera för grannarna att jag är hemma genom att dra upp volymen på musiken, det tycker dom nog om!

Skepp ohoj! (oj, blev kanske lite långt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0