jaooo

Ännu en dag har rusat förbi här i lilla Ljungby. Hade en rätt go labb i skolan, lärde oss använda MS Project, kulkul. Annars har dagen varit rätt lugn, fått ut lite aggressioner över att mobilen jag beställt inte kommer att leveras förrän om kanske tidigast en månad!!! helt stört. Så nu är jag på jakt efter en annan mobil istället, orkar inte vänta så länge, fy så segt.

Pratade med mammsen förut me, hon och sambon åker ju till Östersund imorgon för att vara volontärer på skidskytte-VM, är lite avis faktiskt, haha! Brorsan har beställt ny trial oxå, ska bli riktigt skoj att provköra. Inte för att det kommer vara så stor skillnad jämfört med den förra men en ny har ju lite mer kraft i sig och är lite snyggare, hehe. Så jag får se till att pallra mig upp till pappsen me. Tråkigt att det är så länge mellan gångerna man ses nu. När jag åker till Göteborg så har man ju fullt upp med kompisarna liksom. Men så äre! Åh, ska ju förresten hem sista helgen i februari! Ska bli riktigt skönt, komma bort från Ljungby ett par dagar, det kan behövas!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0