löördag

Oh känner mig riktigt pigg och glad idag =) i vanliga fall är ju mitt morgonhumör lite knepigt (de vet dom som känner mig) men idag var jag typ pigg när jag vaknade, det är positivt. Tror det kommer bli en bra lördag i Ljungby. Om en liten stund ska jag gå till ica och handla massor med mat. Sen ska jag försöka läsa lite kurslitteratur, ligger lite efter tror jag.

Jag och My kollade ju på Wedding daze igår kväll och sen färgade vi mitt hår =) Själv tyckte jag filmen var rolig och lite halvt cp sådär, men My tyckte inte riktigt om den, haha, kanske lite olika humor, hon tyckte mest den var konstig medan jag skrattade, haha. Men så äre!
Morgonpromenixen blev inte av heller, My ska till gymmet och jag ska gå till ica. Får ta den i eftermiddag istället.

Oh men hallå eller, det regnar inte ute idag! JIPPE

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0