ojdå

Hehe, upptäckte att jag inte skrivit blogg sen i lördags :S

Har väl inte hänt överdrivet mycket iofs. Var i Ullared idag och shoppade massa nödvändiga skitsaker som jag kallar det. Men det var väldigt roligt iaf, gött att komma bort från Ljungby några timmar. Köpte ett par gummistövlar oxå, jättefina! Har ju letat efter ett par länge nu och vips så stod dom där på scorett och väntade på mig. Får väl nästan hoppas att det blir regn nu då så jag kan använda dom, hehe. Fast helst av allt vill jag ha vårväder! Igår var det ju asgött ute, solen var framme och värmde, precis sånt väder vill jag ha nu framöver! Det hade varit riktigt gött. Men ah, det lär ju inte hända.

Imorgon är det skola igen, bara två timmar så det är ju ganska skönt.

Tack Danne för den goooooda våfflan, den satt som pricken över i =)


Kommentarer
Postat av: D norlinn

Du missade att skriva att det var vaniljglass och jordgubbssylt på den!! ;)

2008-02-14 @ 10:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0