oooooo(h)nsdag

Blää för bajsarna som borrar och bankar på morgonen!! Sluta med dedär!
MEN, trots att jag väcktes tidigare än jag bestämt ska jag vända mitt något ilskna morgonhumör och istället försöka bli på toppenhumör ! Känner att jag behöver en pigg dag då jag känner mig superduper! Så att jag skulle kunna äta en hel gris, eller lyfta en lastbil eller springa hem till götet eller nåt sånt sjukt :S Idag ska jag få mycket gjort har jag bestämt, jobbigt med bajsföreläsning sen bara, till kl 17..! =( Tyck synd om mig! Halva dagen borta sen liksom, illa. Och vadå Latinamerika, vad har det med informationslogistik att göra?! hmm, återstår att se.

Idag är jag dessutom helt förälskad i Sexual Eruption, sååå skön låt att lyssna på!


Äh, nu får det hända nåt! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0