orkar inte skriva rubrik!

Tycker om min PF-grupp faktiskt. Varje gång vi träffas för att plugga diskuterar vi alltid filmer, för det mesta nya filmer som vi sett eller som vi vill se, haha, lite kul faktiskt!

Annars har dagen varit ganska seg, inte gjort speciellt mycket, tvättat och slängt skräp typ. Tänkte ju en tanke att jag skulle läsa kurslitteratur oxå, men den försvann ganska snabbt efter att jag pratade i tele med en kompis, vart inte alls sugen, om man nu någon gång är det?!


Måste nog köpa ny handkräm snart, mina händer är hypertorra just nu, inte bra alls ju.

Björn Rosenström på lördag för er som ännu inte uppmärksammat detta, kom igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0