slappsöndag

Haha, skoja att jag varit seg idag eller?! Vaknade med världens huvudvärk som av någon anledning satt i sig under dagen! Så idag har jag legat och myst med My hela dagen, kollade på film och åt godis. Och nu är jag så trött att jag snart deckar sittandes, snark.

Har ju iaf mått som jag förtjänat idag. Men ååh hade ju så grymt roligt igår på Björn! Var en riktigt bra kväll som varade till halv 6 imorse nån gång då jag somnade med telefonen i handen, innan jag hunnit ställa alarmet så jag vaknade ju inte direkt för tidigt. Träffade Geborg och co igår oxå, det var inte igår direkt, så det var himla trevligt att ni kom ner till lilla Ljungby. =)

Nej, nu blire läggdags gott folk! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0