tanten, sluta ring!

Asså det är så stört va! Samma tant har ringt nu flera dagar i rad och självklart ringt fel, som alltid. Har ju tidigare berättat att en stockholmstant ringt fel hur många gånger som helst och tror alltid att jag är hennes barnbarn som oxå heter Emma och är typ 3 år, herre. Men nu har det gått ett tag och hon har inte ringt så mkt men here we go again liksom. Tror det är fjärde dagen i rad nu och tidigare samtal har jag ju ignorerat men när jag stod på ica med en telefon som ringer blir jag ju så illa tvungen att svara. Att tanten aldrig kan lära sig att slå rätt nummer. Visst, man ska inte vara dum mot de äldre, men det blir ju väldigt jobbigt för min del oxå! Får nog ta och spärra hennes nummer, jag har till och med lagt till det i kontaktlistan, kan det typ utantill, då förstår ni att hon ringt en del. Smått irriterande sådär =/

Kommentarer
Postat av: myyy

jag skulle gissa på att tanten är senil! Ring till nåt hem och låt dem ta hand om henne..stackars tant, helt förvirrad!

2008-02-07 @ 17:06:44
Postat av: HELENASCITY

ha en fortsatt trevlig kväll ;)

2008-02-07 @ 22:47:27
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0