trötter!

Usch nu är jag riiiiiktigt trött. Målade puben i tre timmar, världens hunger och huvudvärk och trötthet (plus ont i armarna). Sämsta kombinationen när man heter Emma, blir lättirriterad och allmänt grinig liksom, livet blir så svårt helt plötsligt. Skulle ju dessutom försöka klara mig utan att kladda målarfärg oxå, men oj hehe, gick inte så bra. Händerna var ju täckta med grå färg och byxorna fick sig lite kladd me. Men vi fick gjort mycket iaf, trots min längd som hindrade min målning vissa gånger, haha, tur att det finns de som är lite längre.
tycker väldigt synd om My just nu som gått och blivit sjuk ju =( inte alls kul gumman.

Imorgon är det PF kl 9 som gäller, sen föreläsning och sittningsmöte. Får hoppas på en produktiv dag!
Nu är det sängen som gäller, deckar ju när som helst! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0