valentines day

Wohoo, det är alla hjärtans dag iaf. Är på förvånansvärt bra humör oxå, underbart! Inget depp idag inte, det ser jag och My till. Tur att jag har dig dagar som denna My (L)

Håller på att fixa mig lite för ikväll, känns på nåt sätt speciellt med puben ikväll. Alla hjärtans dag kombinerat med bartömning, haha, hur ska detta sluta?! Gråtandes eller skrattandes? Ska iaf förparta hos Linda innan, blir nog mycket trevligt! Jag och My ska ju dricka drinkar ikväll me, gott!

Ha en bra alla härtans dag alla! =)

image11

Kommentarer
Postat av: my

Hallå frugan ;) Nu ska vi äta kyckling och klyftpotais! mmm! Bor 200 studenter i denna byggnaden, fatta va kuuuul!! denna stan är as go Emma, hit får vi åka =) Puss på dig

2008-02-15 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0