vilken helg!

Hehe jaa helgen blev inte riktigt som jag planerat. Tänkte ju sova mycket, plugga mycket, dricka lite och vara väldigt produktiv. Hur blev det? Jo, precis tvärt om! Kan försöka beskriva lite vad som gjorts.

I fredags satt alltså jag, Jenny och Linus och spelade Gin Rummy i 4 timmar, Jenny vann ännu en gång. Vi drack vin och hade väldigt trevligt tillsammans, Wiggan kom förbi och gjorde oss sällskap me. Sen kom fidde, eric, patrick och linda s upp, och som dessutom redan var onyktra. Blev ett väldans härjande där ett tag, haha.
Till slut var det bara jag, fidde och linus kvar, klockan var mycket, vi var väldigt onyktra men hade fortfarande väldigt trevligt. Sen vart jag vääääldigt trött, gick o la mig i linus säng vid halv 7 tiden på morgonen skulle jag tro. Vaknar igen tre timmar senare, huvudvärk och förstår inte riktigt vart jag är, och där sitter Fredrik och Linus och fortfarande dricker, haha! Dom fick sen för sig att ha ett 48-timmarsrally utan sömn. Själv gick jag ner till mig och sov några timmar till, fyyy så trött och seg jag var då. Och resten av dagen med dessutom, gjorde absolut ingenting. Kollade på melodifestivalen men deckade strax efter det var slut. Linus var övertrött och full och Fredrik gick och la sig, han pallade inte mer, han förlorade helt enkelt!
Och idag har jag inte heller gjort speciellt mycket, jag och My gjorde färdigt uppgiften, som vi ville spy på till slut!!! 

Haha, herregud säger jag bara. Men imorgon börjar en ny vecka, skola och allt vad det innebär, tänk så trevligt!
Ne, blä, nu ska jag sova!

Förresten, höll ju på att glömma. Vi åt ju syrsor mitt i natten oxå, haha, en upplevelse, bara tanken har tidigare gjort mig illamående men så var absolut inte fallet nu, det var faktiskt inte äckligt. Fast jag skulle aldrig få för mig att äta syrsor som snacks en vanlig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

saknar knäppa ljungbykalas...

2008-02-18 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0