blablabla

Har varit väldigt slappt idag. Suttit och sammanfattat i en av böckerna i informationsdesignen och känt mig allmänt duktig. Fått brev från Liseberg oxå så nu måste jag kolla upp hur länge jag kan jobba, antagligen bara högsäsong vilket innebär att jag kommer tjäna mkt mindre pengar än förra sommaren, hur ska jag klara mig?! haha blä. Flera av mina naglar som äntligen växt sig ganska långa håller på att gå av oxå, att jag alltid lyckas?!

Ikväll ska vi kolla på lets dance igen, lite roligt faktiskt, haha, men kan erkänna att det är ganska töntigt på samma gång. Om det inte vore för Ljungby så hade jag aldrig börjat titta på det från början. Ne usch nej.

Ne om man ska ta och titta på nya PB-avsnittet kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0