jaha

Suttit på skolan hela dagen idag me. Känns som att det kommer bli så i fortsättningen. Mitt liv är skola, jippie! Imorn är det tenta som gäller, hoppas på att det ska gå vägen, men ja, det märker jag väl. Gjorde färdigt rapporten idag me, gud så gött att slippa tänka mer på den nu. Bara redovisning och opponering kvar. Snart börjar ju dom nya kurserna me, ser jag verkligen fram emot, blir nog lite roligare än metodiken iaf. Fy så seg den kursen varit asså, stört. Nu äre nytt år och jag har tagit fram nya krafter, kommer gå bra dehär, känner jag på mig. Eller ah, det låter ju bra så då kan jag ju lika gärna intala mig själv att det är det, eller hur?

Nej, nu måste jag äta nåt innan jag döööööör av hunger. Kurrande mage är inge roligt har jag kommit på =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0